jollerannas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Joanna - 31 oktober 2010 14:06

Hejsan hoppsan nu är de lov!!


Idag så har jag haft tröök! Jag har bara suttit vid datorn och vid mitt wii  


Jag längtar till nästa lördag för då kommer mina kompisar från Strömstad till mig, sen på kvällen ska jag på halloween party   Där ska jag vara en häxa!


Men bye bye nu ska jag spela robinson spelet på tv4.se

Av Joanna - 22 oktober 2010 12:22

Hejsan idag är jag sjuk!!   Har ass tråkigt!!


Men som tur kan man vara inne på Skype och prata med kompisar!  


Hoppas alla där ute mår bra!<33


bye bye ska gå in på facebook nu!<33

Av Joanna - 14 oktober 2010 19:48

Idag har man varit i skolan de var väl okej! Men en rolig sak som vi gjorde var att vi kolla på en musikal som klass 6 Gul gjorde!<33  


Sen har jag, vickis, mamma o pappa på torp o där köpte jag hallowen saker för ska på hallowen fest om några veckor!<3 O en jätte skön halsduk!  


Men bye bye nu ska jag kolla på Robinson!

Av Joanna - 9 oktober 2010 18:19

Hejsan idag har mina kompisar ifrån Strömstad!:D Vi var o bada o det var jätte skoj, förutom att buss-kennet var där:S Sen har vi spelat wii o haft jätte skoj!<3:D


Men nu har man bara tröök:(


Men bye bye ska försöka ha lite skoj nu!<3




:P

Av Joanna - 7 oktober 2010 09:57

Nu sitter man ute på rast med många fina tjejer!<3


T.ex Kassy, Jullan, Vanne, Becca, Fridis o Anna  


Men nu ska vi snart in såå bye!<3

Av Joanna - 4 oktober 2010 19:59

Hejsan nu sitter man vid datan o har tröök   Hoppas alla ni där ute har det bra!  


Men om 5 minuter börjar Biggest loser de måste man se för man måste ju se hur det går för Rune  


sen ska jag nog lägga mejj o läsa KNASEN   


Men bye bye!<33

Av Joanna - 4 oktober 2010 09:51

Just nu sitter jag o några andra från min klass ute på rast o håller på med våra datorer!   Gud jag vill fortfarande att det ska vara helg! det var så gött att bara slappa!  


Men bye bye nu ska jag snart in på ännu e tråkig lektion!  

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards