jollerannas

Alla inlägg under mars 2011

Av Joanna - 29 mars 2011 17:53

Hejsan, idag så har jag först varit i skolan, där gjorde vi lite olika t.ex kolla färdigt på filmen Apollo 13, m.m Sen efter skolan har jag bara tatt det lugnt, för jag har haft jätte ont imagen idag. Fast sen på kvällen så gjorde jag lite engelska läxa :(

Jaja, hoppas alla andra har haft det bra!! :)


Men bye bye ska gå iväg från datorn nu   

Av Joanna - 27 mars 2011 08:58

Hejsan, just nu är jag väldig glad för hela denna veckan har varit bra :D

Dom första dagarna var normala, men sen på torsdagen så åt min familj och min mormor och morfar på resturang, för min brossa fyllde 20. Sen på fredagen så hämstade jag mitt paket från Ellos och åkte även till Torp :D

Sen igår (lördag) så hade jag en jätte rolig dag med Frida och Alex, vi hade en tjejkväll :)


Men idag ska jag nog bara slappa, typ kolla på film eller nåt :)


Bye bye nu ska jag dra   

Av Joanna - 20 mars 2011 19:47

Hej. Förlåt att jag inte har lagt ut nåt inlägg denna veckan. Jag har inte riktigt haft tid eller så har jag inte orkat :( För denna veckan har jag varit med kompisar :)



Dagen Idag :) : Idag så har jag varit hos Sandra, det var ass kul :) Vi har gjort lite olika t.ex cyklat, grillat machmelos(Stavning:S) pysslat m.m :)

Tack för en jätte kul dag :)


Jag hade även en rolig dag igår för då var jag och Frida o kollade på bio

Vi kollade på Hur många lingon finns det i världen. :)


Men bye bye nu ska jag kolla på Solsidan   

Av Joanna - 9 mars 2011 21:26

Hejsan:D Idag var jag först i skolan, det var ganska kul :)

Sen gick jag och Ida hem och hämtade pengar sen åkte vi ner till Torget :D

Där gick vi i massor av affärer och fikade. När vi fikade så fikade vi inne på Eat:D

Där satt Busskennet :S Han var jätte läskig för han kollade runt hela tiden.

Sen när vi kom hem, åt vi lite sen gick vi ut med Idas grannes hund Tilda :D

Efter det satt vi lite vid datorn, sen skulle Ida hem :(

Men nu ska jag gå och lägga mig för imon ska våran klass till Uddervalla och spela fotboll. Här är lite bilder på det jag köpte :)


 

Turkåst linne från Ginatricot :)


 

Vit trekvartsärmad tröja från JC:)


Lösnagel-lim från Kicks:)


Natti Natti  


Av Joanna - 6 mars 2011 19:05

Hej förlåt om jag inte har bloggat så mycket, jag har inte haft så mycket tid..:S<3


Idag så har jag haft en jätte trevlig dag med Sandra.

Vi var ute hela dagen :) Först var vi bara ute och gick runt och prata,

sen cykla vi ner till havet och åkte på isen:D

Sen var vi ute och fotade med hennes systemkamera,

så vi har haft en jätte rolig dag.


Just nu så sitter jag och pratar med Frida:)


Men imon ska jag först till skolan sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra..

Men bye bye nu ska jag gå in på ett spel  

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Skapa flashcards