jollerannas

Alla inlägg under april 2011

Av Joanna - 23 april 2011 22:02

Hejsan! FÖrlåt om jag värkligen inte har bloggat på jätte länge!!!


Jaja nu ska jag berätta  lite om mitt påsklov :D


Dagen efter vi fick påsklov så, kom Fridas familj och åt middag här (kulkul) :D


Sen har jag slappat tills tisdagen då vi åkte till min farmor på kalas :)


Sedan på torsdagen kom Elsa, Annie och Hilldegunn (roligt) :D


Och på fredagen var var Sandra, Emma med familj här (nice) :D


På lördagen så var jag med Victoria och senare på kvällen kom mormor och morfar med hundar :)


Söndag blir en slappedag, då jag ska hjälpa pappa och klyva ved :)


Och måndag ska vi till Onnie och käka middag :)






Såå nu har ni fått sett hur mitt påsklov har sett/ska se ut :)

Kanske lite konstigt inlägg men jaja



Bye bye och god natt   


Av Joanna - 17 april 2011 11:09

Hejsan! Just nu sitter jag och kollar på när mina marsvin leker i sin ny-städade bur :D

Sedan vet jag inte vad jag ska göra, jag vet iallafall att jag ska ut för det är jätte fint väder ute och 11,5 grader ute :)



 

 

Tack för en rolig kväll igår Fridis! :D

För igår så var nämligen Frida och hennes familj här och grilla :D


Jaja nu ska jag inte blogga mer, kanske bloggar mer ikväll! Bye bye   

Av Joanna - 14 april 2011 17:47

det är flera som har sagt att jag ser ut som en indian :S


Här är en bild på när jag "klädde ut" mig till en :3


Jaja kanske lite suddig men..


Snart kommer jag lägga upp vad jag har gjort idag! Och förlåt att jag inte har bloggat på jätte länge, jag tycker inte det är så kul längre! :(



  

Av Joanna - 3 april 2011 17:48

Hejsan, förlåt att jag inte har bloggat jag har inte haft tid :(


Jaja, idag har jag inte gjort så mycket, jag har suttit vid datorn och tv. Just nu sitter jag och mumsar en huvudvärkstabblet, har nämligen jätte ont i huvudet tror jag är på väg och bli sjuk :(


Meen igår var en väldig trevlig dag! Först så kom mina kompisar Elsa och Annie från Strömstad, vi hade jätte kul sen på kvällen så gick jag till Fridas tjejkväll :D

Den var också jätte kul :) Kanske inte blev så långt inlägg men det får bli ett längre en annan dag!!


Men bye bye nu ska jag dra   

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards