jollerannas

Alla inlägg under maj 2011

Av Joanna - 30 maj 2011 16:59

Hejsan, just nu sitter jag och lyssnar på musik o tröökar:(


Idag så var jag först i skolan o det var ok för vi hade Film-Tajm då vi fck äta godis :D

Jaja sen gick jag hem o var med Ida en stund, men sen skulle hon på träning och sen dess har jag haft tråkigt! :S Denna veckan går vi bara måndag, tisdag och onsdag iskolan ;D Sen på torsdagen ska min familj ut med husvagnen:)


Nu kommer jag inte på nåt mer så bye bye  



 

  Några bilder :P Kanske inte så fina men jaja! <3

  

Av Joanna - 19 maj 2011 16:09

Hejsan hoppsan :D Idag har jag varit med Beccis och Fridis<3

Vi har tagit bilder, hoppat studsmatta m.m Och nu ska ni få se några av bilderna! 


         

Av Joanna - 7 maj 2011 21:14

Hejsan, just nu är jag jätte trött och det har jag varit hela dagen! Vi har nämligen varit på hundutställning hela dagen, plus att min klass hade ett disco igår så jag somnade 12 sen idag så vaknade jag vid 6, halv 7 tiden :(

Jaja det har iallafall varit en rolig dag för på hundutställningen var Hilldegunn och Annie :D Sen på kvällen ha jag vilat, haft tråkigt och kollat på en film som var väldigt bra :) Och när jag hade tråkigt så räknade jag hur många dagar det var tills min födelsedag och det var 62 dagar :D Jag hoppas att jag får en Onepiece som jag har velat ha jätte länge!!!!


Jaja bye bye ska snart gå och lägga mig   

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards