jollerannas

Alla inlägg under februari 2012

Av Joanna - 29 februari 2012 19:20

Hejsan! Idag var man först i skolan (helt okej) Sen när jag kom hem så åkte vi nästan direkt till Torp där köpte man lite saker, t.ex, träningstights, byxor, tights, en bok och min efterlängtade tröja :3



 

Bild på allt :)





Nu har jag typ ätit och sitter vid datorn. Sedan blir det väl typ tv/film eller så blir det att gå ut en stund. Ska nog gå och lägga mig tidigt idag för jag är sjukt tröött :s



Jaja nu ska jag vara inne lite på datorn iallafall!


Kram Joanna!

Av Joanna - 27 februari 2012 18:04

Hej! Just nu sitter jag här med Frida :) vi är inne på datorn och har typ suttit vid tv:n :)Förut idag var jag i skolan, helt okej faktiskt! Sedan stack jag och Frida hem till mig och då käkade vi och nu sitter vi här :)Ehm.. Sen ikväll nån gång ska jag duscha sen ska jag nog kolla på tv eller Sherlock :) Jag har tyvärr inte då mycket att säga så ni får ett längre inlägg nån annan gång!Ha det gött bye!

Av Joanna - 25 februari 2012 10:40

Hejsan! Idag vaknade jag 9 då gick jag upp och åt sen bytte om ochsminkade mig och nu sitter jag i bilen på väg till göteborg :) Vi ska gå på naturhistoriska mussét och ha det lite mysigt :3 Sen ikväll skavi till Fridas familj och äta middag :) Bloggar mer sen idag kanske även lägger upp lite bilder :)Ha det gött så länge :)

Av Joanna - 24 februari 2012 19:02

Hejsan! Just nu sitter jag här och lyssnar på musik :D Först idag så var jag i skolan, faktiskt ganska rolig dag :) Sedan när jag kom hem så bytte jag om och åt sen stack jag och red ;) Idag fick jag rida Max, skit kul som vanligt! Sen när jag kom hem åt jag och ducsha och nu sitter jag här! Snart ska jag snacka med Sandra på skype sen blir det väl nån film eller nåt :) Imorgon ska jag till Göteborg sedan på kvällen ska min familj till Fridas och käka middag :)


Jag hoppas att ni har det bra men nu ska jag logga in på skype :)




BYE !

Av Joanna - 22 februari 2012 18:34

Halloj igen! har precis kommit hem från ridningen.. idag var det VÄRLDENS ROLIGASTE lektion!

Vi fick trava väldigt mycket, gallopera (Som jag inte har gjort nån gång), göra volter och mycket mer :)

Allså gallopera är det bääästa jag vet! Man får verkligen en adrenalin kick (stavning?) Så just nu är jag skit glad ;D


Ehmm.. Sen blir det att ta en lång varm dusch :)



Ooo jag fick en fråga på en kommentar som såg ut såhär :



julia


hej jag undrar hur lång du är ? Jag är 173 cm :)
jag undrade om du kunde skriva det i ett inlägg ? :) Japp det gjorde jag nu ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Så det var allt för stunden, nu ska jag ta och dusha :)  Kram Joanna! <3

Av Joanna - 22 februari 2012 15:27

Hejsan snart drar man till stallet och rider men lägger in ett snabbt inlägg!


Förra veckan hade vi sportlov då var vi mest hemma och chilla, ute och åkte skriskor m.m



  Bild då vi var ute!


Denna har man vart i skolan och varit med kompisar :)

Plus att valpkullen har fötts :D Allså från den kullen där vi ska ha en valp ;)

Så just nu är jag sähääääääär glad!!

Men nu ska jag fixa lite innan jag drar, sen efter ridningen blir det väl att nörda sherlock eller kolla på en film :)


Så ni får ha det gööttt!! Kram Joanna <3

Av Joanna - 13 februari 2012 17:24

Hejsan! Idag vaknade jag vid ungefär halv nio :c Då gick jag upp och gjorde omelett (stavning?) Sedan stack jag, mamma och pappa till Ikea! Jag köpte inte så mycket men jag köpte iallafall lite fack att ha i bokhyllan, värmeljus m.m :)

När vi kom hem så började jag fixa på mitt rum! I bokhyllan, klädbyrån, skrivbordet och allt sånt där. Samtidigt satt jag och pratade med Frida på skype (:  Så nu sitter jag i ett rent rum med massor av tända ljus och checkar lite på datorn ;)



Men ska gå och äta nu så ni får ha det gött!

Av Joanna - 9 februari 2012 17:01

Hejsan ;) Just nu sitter jag och övar på SO läxan och lyssnar på musik ;) Först i dag var jag i skolan, där hade vi bild och vi gjorde huvuden av lera och typ en kvarts matte! Oxå hade vi halv studiedag så vi slutade 12 ;) När vi slutade stack jag, frida och alex hem till frida och gjorde massor av roliga saker! Sedan har jag bara tagit det lugnt!



Ehmm.. Jag har tyvärr inte så mycket att skriva så ni får bara ett kort inlägg :)



Byee <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards