jollerannas

Alla inlägg under maj 2012

Av Joanna - 31 maj 2012 07:58

Hejsan! Just nu sitter jag i bilen på väg till Ullared :)Om ungefär 2 timmar tror jag vi är där!Riktigt skönt att få ta ledigt från skolan en dag och få runt och hitta lite nya sommar kläder :)Har tyvärr inte så mycket att blogga om nu på morgonen asså...Fast kan väl säga att nu ska jag sova lite gick upp klockan 6 i morse så är ganska trött!Bloggar mer sen!Kram Joanna :)

Av Joanna - 30 maj 2012 18:30

Ja nu är jag hemma från ridningen!

Idag fick jag rida Fantasie och det gick faktiskt väldigt bra :)

Först red vi ut i skogen i typ en halvtimme, sen typ galloperade vi och travande innan vi skritta av dom lite :)

Skit roligt var de!


Ehm snart ska vi grilla sen blir det hoppa in i duschen och sen typ kolla på tv :)


Bloggar mer imorgon! Dock blir det kanske inte så mycket bilder imon för jag kan inte lägga in bilder från mobilen :(


       

Av Joanna - 30 maj 2012 15:16

Hejsan! Snart ska jag till ridningen och idag kommer vi nog rida ut i skogen en sväng :)

Sen efter blir det ta det lungt och lägga sig tidigt för ska typ upp 6 eller något imorgon! Ska nämligen till Ullared ;)


Idag i skolan var det ganska roligt bara att jag har varit skit trött hela dagen :s

Ehm det var allt jag skulle säga just nu! Bloggar mer sen efter ridningen och berättar hur det gick osv :)


 

bild från igår när jag och Ida var med varrandra :)


 


Av Joanna - 28 maj 2012 18:00

Allså hatar mitt huvud! Har haft ont i de hela dagen :( Jaja det går nog över snart!


Idag var jag först i skolan! Sen drog jag och Ida hem till mig och sen till henne! Sen när hon skulle på träning så stack jag hem och åt :) Och nu sitter jag vid datorn!

Sen kanske det blir att åka och ta ett kvällsdopp med Ida ;)


Ser typ skit trött ut pågrund av mitt huvud :( Så ni får en webbkamere profilbild så kanske ni får mer sen om vi åker och badar :)

   

Av Joanna - 27 maj 2012 14:54

Hej!

Idag är det mors dag, så på morgonen gick jag, pappa och brosan in till mamma med kaffe på sängen! I morsdag present fick hon en kamera (hon råka tappa den gamla i havet så klantigt.. :D)  en skylt där det stog världens bästa mamma och så en trisslott :)

Sen när alla var klara så stack jag, pappa och mamma ut i skogen och fikade och badade! Skit skönt var det ;)


Ehm nu har vi vart hemma en stund och då har jag bara solat och suttit vid datorn en stund!



Bloggar mer sen!


Här är bilder från idag!

     


 

Av Joanna - 26 maj 2012 17:54

Hej! Just nu sitter jag här vid datorn och chillar! Förut var jag på stranden med Frida och Anna :) Riktigt mysigt var det!

Fast jag fick typ näselutslag (vet ej hur man skriver det!) av värmen :/ Gör SKIT ONT typ svider och kliar ass mycket!


 


Jaja snart ska vi äta sen blir det nog vara med Frida igen och gå ut o träffa Anna eller något, vet inte riktigt än hur det blir :)

Sen klockan 9 blir det att kolla på Eurovision song contest! Heja Loreen ;D


Det var väl allt jag skulle säga denna gången!


 



Av Joanna - 25 maj 2012 06:58

Hej! Just nu sitter jag och tar det lungt en stund! Sen ska jag käka och sen dra till skolan.. Eller först ska jag och några andra göra studiebesök på Mcdonalds hehe :) Sen går vi tillbaka till skolan och då ska jag till skolläkaren för min rygg som är lite sne..


Efter skolan ska jag bara chilla är skit trött för jag somnade halv 12 igår sen vaknade jag vid typ 2 och 4 sen gick jag  upp vid 6 ...Fåglar är jätte gulliga! Men inte när dom sitter utanför mitt fönster vid 4 och sjunger...



Jajaj nu får ni ingen bild för jag har ingen och orkar ej ta nån!



 

Av Joanna - 23 maj 2012 18:25

Hej! Nu är jag hemma från ridningen och så har jag gjort allt jag skulle göra så om typ 4 minuter ska vi till veterinären!

På ridningen gick det faktiskt väldigt bra! Jag red Fantasie och vi travade utan stigbyglar och typ galopperade, med stigbyglar så klart! Och så gjorde vi lite balansövningar!


Men nu hinner jag inte blogga mer ska nämligen åka nu !


 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards