jollerannas

Alla inlägg under juni 2012

Av Joanna - 22 juni 2012 15:15

             

Av Joanna - 22 juni 2012 10:26

Halloj! Just nu sitter jag och tar det lungt, ska typ snart äta!

Igår bloggade jag inte för då var jag med Sandra hela dagen! Skit roligt var det ;) Först var vi nere på torget och kollade i affärer, sen satte vi oss på bryggan och åt lite gott ;) Sen gick vi i några mer affärer o efter det stack vi ner till Nösnäs stranden och satt där o käkade glass! När vi kom hem till mig sen så satt vi vid datorn lite och sen typ var ute lite mer ;)

O så stack hon hem vid ungefär 10 :)




Idag är det midsommarafton och då ska vi typ först dra ner till ett ställe som heter Dalen (kanske!) Sen ska vi dra hem till Onnie och äta midsommar middag och bara ha skit skoj ;D

Ska försöka blogga från mobilen men där kan jag inte lägga in bilder så det är ganska tråkigt! Kanske ska göra tidsinställda inlägg istället?? :)

Jaja vi får se hur det blir! Något av de blir det iallafall ;)




Bilder från igår!

        Fråga inte vad jag gör med armen för det vet jag inte? Ser ut som om jag klappar mig själv xd



 

Av Joanna - 20 juni 2012 18:44

Hej! Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har varit och ridit! Sista lektionen för denna sommaren ;(

Jag fick rida Max iallafall och han var skit snäll som vanligt ;) Vi red ut och sen travade o skrittade de sista 5 minutrarna som vi hade :) När jag kom hem dushade jag sen åt jag och nu sitter jag här o lyssnar på musik ;) Tror vi ska kolla på film sen!




För jätte länge sen hade jag en frågestund som typ ingen la märke till.. Men nu har ni chansen att fråga igen! Fråga vad ni vill, om ridningen, kompisarna osv :) Vet inte riktigt hur jag ska svara på frågorna så det får blir en liten överraskning ;)


 

Av Joanna - 19 juni 2012 14:30

Hej! De senaste dagarna så har jag vart på torp, torget vart med Frida och Alex men även vart hos Onnie ;)

På fredagen var jag på torp och där köpte jag ett vit linne med urringad rygg som jag verkligen älskar och har velat köpa ass länge! Sen på lördagen var jag med Alex på torget där jag köpte ett vitt stickat linne ;) Och sen på kvällen stack jag och alex hem till Frida och sov över där! Vi kollade på film och åt pizza o somnade vid typ 2 tror jag! Skit roligt ;D

Sen på söndagen så kom mamma och pappa o hämtade mig hos frida vid halv 11 och sen stack vi till Onnie och jobbade i hundgården och var i hennes stall hela dagen! Sen på kvällen grillade vi :)

Igår chillade jag och var med mamma och pappa o handlade och då fick jag en för tidig present! Det var en platt tv, inte stor men passade jätte bra in på mitt rum istället för att ha en stor tjocktv!!!!

Och idag tar jag det lungt och kollar på tv o sitter vid datorn ;) Och imorgon ska jag rida, sista lektionen denna säsongen men jag kommer självklart dra till stallet isommar ändå ;)


Inte så bra bilder jag vet..


       

Av Joanna - 14 juni 2012 10:23

Nu har jag sommarlov så jävla skönt ;D

Idag samlades vi i klassrummet vid halv 9 och efter ett tag gick vi till musiksalen och lyssnade när några spelade och sjöng! Sen åt vi glass och efter det fick man sticka hem :) Och nu sitter jag här!


Igår var jag hemma från skolan med jätte ont i magen och så mådde jag illa :(

Sen på dagen gick det över en stund och då stack jag till ridningen som jag verkligen inte ville missa! Där tränade vi balansen genom att rida på felix utan tyglar och sadel! fast vi hade en voltige jord (kanske inte heter så men jaja) så vi kunde hålla i oss! Och så travade och galloperade vi utan händer fast jag vågade bara släppa en hand när vi galloperade :3 O så gjorde vi lite andra saker också! Sen när jag kom hem så mådde jag skit dåligt så jag gick och la mig en stund efter att jag hade duschat och ätit! sen på kvällen kollade jag, mamma och pappa på en spökfilm ;)


Ganska lång och tråkigt inlägg men men..




Bjuder på en lite random bild bara för vi har fått sommarlov nu ;) O lägger ut bild på hur jag såg ut sen för nu ska jag äta tårta ;D

 



 

Av Joanna - 7 juni 2012 16:27

Det var en ganska chilldag iskolan idag! Först kollade vi på film på 2 lektioner, sen hade vi NO och sen hade vi idrott fast då fick man göra vad som helt och gå hem var en av de sakerna + att man fick närvaro även man gick :D Skit grymt!

När jag kom hem så satt jag lite vid datorn sen stack jag ut och sprang! Ass skönt var det! Har nämligen bestämt att fixa ett lite nyttigare och hälsosammare liv ;)

Nu sitter jag här och bloggar och ska snart äta, sen blir det cykla och sälja lite idrottsrabatten för att stödja min ridklubb! Efter det blir det städa marsvinens bur och städa rummet :)


Bloggar kanske mer sen annars bloggar jag imorgon!


Bilder från när vi överaskade Ida med en picknick :D

       

 

Av Joanna - 7 juni 2012 07:32

Hej! Snart drar jag till skolan ska bara göra några småsaker!

Efter skolan blir det slappa! Typ sova eller nåt ;)


Sen när jag bloggar när jag har kommit hem så lägger jag ut bilder på vad som jag har gjort de senaste 2 dagarna!
Har typ inte haft tid att blogga något men nu börjar jag igen!


 

Av Joanna - 4 juni 2012 19:04

Hej! Idag var jag först i skolan sen stack jag, Frida och Alex hem till Frida och typ satt och snackade och lite mer! Sen stack jag hem och åt sen städade jag marsvinens bur och nu sitter jag här och väntar på att vi ska kolla på film :)

Imorgon blir det att vara i skolan sen efter ska jag vara med Frida ;)


Nu har jag inte så mycket mer att säga sorry :)



Lite bilder från när jag var med Sandra i lördags :)

          Våra coola naglar! Under är Sandras!

    

Mina!

   

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards