jollerannas

Alla inlägg under augusti 2012

Av Joanna - 26 augusti 2012 12:55

Hejsan! Just nu sitter jag och lyssnar på musik! Idag är det en rätt chilldag för mina kompisar Elsa och Annie från Strömstad kommer hit :D Ska bli skit roligt att se dom igen för senast vi såg varandra var i höstas! 

Min bror har varit hemma i helgen och det var roligt att se honom igen! Men för ungefär 1 och en halv timme sedan åkte han ;( 


Har ingen mer att säga tyvärr! Kram

Av Joanna - 24 augusti 2012 20:39

Just nu sitter jag, Ida och Anna o chillar! Vi har nästan precis ätit revbensspjäll och sen käkade vi massor av godis ;) mys kväll helt enkelt ;)

Har inte så mycket mer att säga! Kram

Av Joanna - 24 augusti 2012 08:17

Nu är jag på väg till ida och sen ska vi gå till bussen o dra till skolan!

Förlåt att jag inte blogga mer igår men efter skolan drog jag ner till torget med Ida och Anna sen drog min familj till mormor och morfar för mormor fyllde år!

Här är en bild på dagens outfit!
Bloggar mer sen! Kram

Av Joanna - 23 augusti 2012 08:13

Ja nu drar jag till skolan och går till1 eller något! Idag ska vi börja med vanliga lektioner typ.. Inte så roligt men det går väl!
Bloggar mer sen! Kram

Av Joanna - 22 augusti 2012 19:29

Shooo! Nu är jag hemma och har ätit & duschat! Ridningen gick bra! Jag red stallets största häst Ricky med en mankhöjd på 183 cm, först var det lite pirrigt men när jag väl hade borstat han en stund så förstog jag att han var skit snäll! Han var väldigt lätt och rolig att rida! Fast han var lite rädd om sitt huvud och tog jätte stora kliv men det gick ändå bra :) Vi travade, körde slalom och vi skulle galloperat också men då var det en tjej som ramla av sin häst, hästen sprang runt ganska länge så vi hann inte! Som tur gick det bra med hon som ramla av, hon fick mest ont i sitt finger så hon hoppade upp på en annan häst och skrittade i slutet :)



Nu har jag inte så mycket mer att säga så bye!


Här är en bild på mig och Ricky, bilden har en ganska dålig kvalite för mamma tog den med sin mobil! Kram


 

Av Joanna - 22 augusti 2012 15:10

Hejsan! Just nu sitter jag och kollar på the Simpsons! Förut var jag i skolan och då gick alla i åttan till skepparviken o grillade korv! Dock var det inte så roligt för det öste ner så man stog och frös hela tiden.
Om ungefär en timme ska jag sticka iväg och rida :d bloggar mer om det sen ;) efter det blir det att äta och duscha!

Bloggar mer sen! Kram <3

Av Joanna - 18 augusti 2012 13:25

Hejsan! Just nu sitter jag och lyssnar på musik ;)


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra på dagen! Men på kvällen sticker vi till Onnie och äter och då kanske Ida ska hänga med! Så det blir väldigt roligt! Bloggar mer om det sen imorgon ;)


Har inte så mycket mer att säga för stunden tyvärr.. Men kan säga att jag har fått hem mitt smink från ELF som jag beställde och jag är skit nöjd ;) 

Bilder på2 av sakerna jag beställde kommer här! de andra gick inte att lägga upp men det var en concealer, ögonbrynspenna och ögonskuggspensel :)


Kram <3


   

Ny!

Av Joanna - 17 augusti 2012 17:21

Hej som ni säkert ser har jag en ny header! Kanske inte den finaste och bästa men jag orkade inte ha den andra!



Nu ska jag dra till Ida ska bara göra lite grejer först! Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir väl att ha roligt som vanligt ;)


Vet ej om jag bloggar mer idag men kommer blogga mer imorgon iallafall :)


Ni får en bild där man ser hur glad jag var innan vi stack och såg norlie & kkv ;D Haha inte den bästa bilden men jag vart skit glad där så... :)


Kram <3


 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards