jollerannas

Alla inlägg under november 2012

Av Joanna - 29 november 2012 11:34

Årets första snöbollskrig!

Av Joanna - 29 november 2012 10:27

Hej! Just nu har jag elevensval i skolan! Jobbar lite med so och sånt!


Jag har inte bloggat på några dagar men det har varit så mycket i skolan och så!

Igår var jag och red, jag fick rida Shejk och vi hoppade! Skit roligt var det ;)



Ehmm just nu har jag inte så mycket att säga faktiskt men jag ska försöka blogga mer sen när jag kommer hem!


Ni får en fin låt att lyssna på sålänge!

Av Joanna - 25 november 2012 19:09

Hej! Har precis tagit en lång varm ducsh och nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik!


Igår och idag har jag börjat må mycket bättre fast jag är fortfarande inte helt bra! Men imorgon blir det skolan! Ganska skönt faktiskt för då får man träffa alla kompisar igen!



Igår bloggade jag inte men då låg jag och tog det lugnt och sen vid halv 4 stack jag och mamma till stallet och tog in alla hästarna, utfodrade och mockade rasthagarna! Kändes ganska gött att få komma ut i friska luften plus att det är ju alltid roligt att vara i stallet bland hästarna ;)

Sen stack vi hem bytte om och sen stack min familj till mormor och morfar och åt middag! Mys!!


Men nu har jag inte så mycket mer att säga!

Kram <3




Ni får lite bilder från stallet igår som jag klickade medan vi höll på ;) Inte världens bästa men hade inte tid att stå och ta kort hela tiden!


     

Fina Max som står och mumsar på hans mat ;) Suddig bild jag vet..



Av Joanna - 23 november 2012 18:50

Okej 10 sanningar nu då :)


1. Jag faller alltid för äldre killar och de ska se lite mystiska och snygga ut! Fast det är ju insidan som räknas!

2. Jag är ganska orolig för att jorden ska gå under 21 december..

3.Jag är besatt av Youtube typ hehe! Kan sitta i flera timmar och kolla på olika klipp ;)

4. Jag har några kändis-crush som ingen förutom Frida vet(var så snäll o sa till hon ;* ) Annars brukar jag snacka om mina crush hela tiden men nu ska det vara lite "hemligt" haha :)

5.Ääääääälskar att sova men måste ha kolsvart om jag ska kunna sova bra!

6.Skit rädd för spindlar och pappa långben, om det finns i ett rum så går jag inte in dit förren mamma eller pappa tatt ut de!

7.Kan inte leva utan ostbågar och choklad!

8.Vill ständigt köpa saker men har typ aldrig råd..

9. Vill gärna åka till England eller Australien! De är mina favoriter ;)

10. Ska gå och äta glass nu haha!



Kram <3

 

Av Joanna - 23 november 2012 18:35

Hej! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på videosar ;)


Idag mår jag lite bättre fast jag mår fortfarande inte bra.. Så nu efter maten så hade jag så tråkigt att jag gjorde en sminkning och lockade håret! Har inte så mycket mer att säga så ni får lite bilder på hur jag sminkade mig :)



Tänkte göra 10 sanningar om mig i nästa inlägg!

Kram sålänge <3



Fick bli blandat med kamera och dator bilder ;)

         

Av Joanna - 21 november 2012 11:23

Hemma idag också! Mår skit alltså.. 

Idag kommer jag leva på yoghurt, cola, glass och halstabletter..


Har inte så mycket att säga! Just nu sitter jag här i sängen och lyssnar på musik! Ska försöka ta mig upp till soffan sen men jag orkar inte just nu haha!




Kanske bloggar mer sen om jag kommer på något att blogga om! Hoppas alla ni mår bra iallafall! Kram <3


 

Av Joanna - 20 november 2012 17:43

Just nu finns det ju massor av camokläder i butikerna och det äger ju! ;)

Jag är helt förälskad i camomönstret!!! Dock jag har typ inga pengar till att köpa några kläder just nu.. Men när jag har det ska jag inhandla massor av camosaker!! 


Fixade en bild med lite camosaker! Hade inte tackat nej till något av det! ;)


Kram <3


 


Av Joanna - 20 november 2012 17:28

Hej! Idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag är sjuk.. Har skit ont i halsen, mår väldigt illa, lite ont i huvudet osv! 


Har precis fått i mig lite mat och nu lyssnar jag på musik och kollar bloggar! Har inte gjort så mycket idag typ, sovit, kollat på tv och kollat på videosar på youtube!



Har inte såmycket mer att säga så bloggar mer imorgon! Kram <3



En väldigt bra låt! 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards