jollerannas

Alla inlägg under februari 2013

Av Joanna - 14 februari 2013 20:07

Hej! Just nu lyssnar jag på musik och tar det lugnt! 


Förut idag var jag istallet och red privatlektion :) Skit roligt var det och det gick jätte bra också! Jag fick rida en av mina favoriter Fantasie och vi övade på ställa henne, skänkelvikning, gå på volterna vid C och A, förminska volten, gallopera, sitta ner i traven osv! Dock har jag fått träningsvärk eftersom vi inte övar på att sitta ner i traven så mycket annars, så har ganska ont xd Jaja Sandra var med också och kollade, skit roligt :)


Snart ska jag till Anna och kolla på film med henne och Ida! Myys :) Sen blir det hem och sova!


Imorgon ska jag till Ullared med Sandra och hennes familj! Rooligt!


Bloggar kanske imorgon om jag hinner annars försöker jag blogga på lördag! Kram


 

Av Joanna - 11 februari 2013 22:25

Hej! Nu ska jag typ släcka och sova ska bara skriva detta inlägg lite snabbt!



Idag har jag bara slappat heela dagen! Först kollade jag på The lord of the rings 2 och sen har jag typ spelat wow hela dagen! Hahahha känner mig som en riktigt krigs spel/film nörd xd! Jaja roligt var det iallafall :)


Imorgon ska jag först till sjukgymnasten vid halv 9 (kolla ryggen och armen igen) sen sticker jag direkt till stallet där vi har en stallvärdsdag till kl 3! Efter det skulle vi kanske iväg till min gamlefarfar eller så är vi nog bara hemma och tar det lugnt!



Det var allt jag skulle säga denna gången! Kram <3



Jag vill även skriva Grattis till mina två bästa hund vänner Vera och Viktor som tyvärr är på andra sidan! Jag saknar de jätte mycket och önskar att de var här, här hos mig på jorden. De skulle fyllt 11 år idag men tyvärr fick de inte göra det. Älskar dem med hela mitt hjärta <3


Av Joanna - 9 februari 2013 14:00

Hej! Nu är det lov, skiit skönt :)


Idag  vaknade jag vid typ kvart i 1! Behövde verkligen sova så länge eftersom jag var helt slutkörd från skolan.

Så nu är jag glad och pigg och njuter av att bara ta det lungt!



Igår var en bra dag också! Först var jag iskolan och det var ganska okej faktiskt eftersom vi kollade på film sista lektionen! Vi hade matteprov också som var ganska svårt men jag gjorde mitt bästa :p Sen efter skolan stack jag och Frida hem till henne och gjorde massor av roliga saker! Skit flummiga var vi också ;) Grym dag/kväll allså! :D


Dock har jag ganska ont i höger arm så fort jag lyfter något typ! Var hos läkaren i torsdags och fick en salva till armen så jag kunde använda den! Det var typ något muskelfäste som var slutkörd/överansträngd. Allt är bra förutom det haha!



Hoppas alla får en bra dag så bloggar jag ikväll eller imorgon! Kram <3



Vill ha sommar nuuu!

 

Av Joanna - 3 februari 2013 15:45

Heeej! Nu hade jag tänkt att blogga lite eftersom jag inte har bloggat på ett tag!



Ifredags var jag iskolan, sen drog jag hem, åt, fixade mig osv sen stack jag hem till Ida på tjejkväll :) As mysigt och roligt var det! Vi åt tacos, dansade just dance 4 osv, hel mysig kväll helt enkelt ;)


Sen igår och idag har jag tatt det lugnt och nördat alla Sagan om ringen filmerna med min bror. Såg de när jag var liten men då gillade jag inte de så mycket. Men nu när jag ser de tycker jag de är grymma! Typ mina nya favoritfilmer :)

Plus att snyggingen Orlando Bloom är med också ;)) 

Sen har jag jobbat matte också eftersom vi har prov imorgon... Tråkigt men ett måste!


Så nu ska jag plugga lite mer matte! Kram <3


   

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards