jollerannas

Alla inlägg under september 2013

Av Joanna - 23 september 2013 08:13

God morgon! Just nu sitter jag och äter och pluggar lite, innan jag ska dra till skolan!


Nu är ännu en helg över och denna har också varit väldig rolig! På lördagen så skulle vi åkt o kollat på travet på Åby men vi valde att åka till torp en sväng för mamma var tvungen att hoppa in och jobba för någon. Mysigt ändå!


Sen igår så hade jag och US en dressyr tävling vilket gick väldigt bra! Fick även vara ute i spöregnet och laga hagar oså för några kossor hade rymt in i våran hage så vi fick snabbt ta in de hästarna som var ute osv! Rolig dag! 

Sen när allt var klart stack jag hem och la mig vid tvn och slappa!


Dock känner jag hur halsont är påväg men jag hoppas att det inte bryter ut för jag har inte tid att vara sjuk.


Jaja nu måste jag gå! Kram <3


Bild från när jag, Frida och min familj var och hälsa på våran kompis som har kattungar! Såå söta! 

Denna valde att gosa in sig i mina ben och somna efter ett tag! <3

 

Av Joanna - 15 september 2013 20:59

Hej!


Har precis duschat och nu sitter jag här och lyssnar på Lana del Rey! 


US mötet var jätte roligt! Skrattade mycket och planerade allt till tävligen!


Och nu är denna helgen över. Längtar redan till nästa, då blir det att provrida en häst, hålla i dressyr tävling med US då och kanske åka till Åby och kolla på trav.


Men först en vecka i skolan! Jobba och plugga hårt..



Jaja! kram<3

Av Joanna - 15 september 2013 15:12

Hej! Nu had jag tänkt o börja blogga lite igen!



Just nu sitter jag och tar det lungt vid datorn för att snart göra mig iordning och dra på US möte!

Vi ska planera allt inför lingondressyren som vi ska ha nästa vecka.


Sen blir det hem och äta god mat och kolla på tv! Bara mysa helt enkelt!



Förlåt att jag inte har bloggat på jäääättte länge men har verkligen inte känt för det men nu ska jag försöka blogga såfort jag känner för det och har tid!


Ska även försöka fixa min header! 


Kram <3




Bild på mig och vackra Julia när jag red henne förr förra onsdagen!

 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Skapa flashcards