jollerannas

Direktlänk till inlägg 3 april 2014

Love music!

Av Joanna - 3 april 2014 19:45

Hej! Just nu sitter jag och kollar lite på hms sida och lyssnar på musik!


Idag har inte hänt sådär jätte mycket! Var i skolan först, helt okej dag! Dansade sista lektionen och det var skit roligt!

Sen stack jag hem och satte mig en stund vid datorn! Efter en stund stack jag och mamma ner till torget och köpte en present! Sen när vi kom hem har jag suttit vid tvn och nu datorn!


Har inte så mycket att säga, ville bara kika in lite då jag inte har bloggat på typ en vecka!

Känner mig ganska deppig och har gjort det de senaste dagarna. Vet inte riktigt varför, mår bara inte sådär jätte bra!

Jaja imorgon är det fredag så det är ju positivt! Kram <3


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna - 24 maj 2014 11:40


Hej! det var riktigt längesedan jag bloggade men idag kände jag för att slänga in ett inlägg! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och har ganska tråkigt! Sen om typ 1 timme ska jag iväg till klubben där vi i US ska hålla i ett barnkalas!   ...

Av Joanna - 28 mars 2014 17:35


Hej! Just nu sitter jag vid datorn och chillar som vanligt!   Idag var jag först i skolan! En helt okej dag faktiskt :) Sen gick jag hem och då satte jag mig typ direkt vid datorn och har suttit där sen dess!   Idag ska jag och min mamma iv...

Av Joanna - 17 mars 2014 20:20

Hej! Sitter just nu och kollar på familjen annorlunda!    Idag har vi haft nationellt prov i svenska, det var sådär svårt! När det vart klart så sluta vi för dagen och då gick jag hem! Efter en stund kom Ida och sen var vi med varandra hela dagen...

Av Joanna - 12 mars 2014 21:04

Hej hej! Sitter och kollar runt lite på datorn just nu och ska snart ställa mig i duschen! Har varit i stallet idag och jag fick rida Bailey, en jätte snäll och fin häst! Dock Drar och gärna ner huvudet oså när hon blir trött! Men det gick jätte bra ...

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Skapa flashcards