jollerannas

Alla inlägg under juli 2013

Av Joanna - 21 juli 2013 15:57

Hej! Idag gick jag upp kl halv 8, båt och bytte om till ridkläder! Sen åkte vi till Anna Karin, där vissa av ridskolehästarna står på sommaren, jag har nämligen fått sätta igång en underbar häst som heter Bella efter hon har tatt det lugnt. Så jag red ut i skogen på henne! Elin gick med med sin ponny Diva också, den jag har sköt om! Oså gick hennes pappa med o även mamma. jätte mysigt var det :)


Sen stack vi hem tog det lite lugnt och sen åkte vi o bada, sååååå skönt!


Så nu har jag det bara lugnt innan vi får gäster!





Ville bara slänga in ett inlägg så jag inte är helt borta från bloggen! Men nu ska jag gå ut! Kram <3

Lite bilder från imorse!


     

15!

Av Joanna - 13 juli 2013 09:58

Heej! Sorry att jag inte hat bloggat på väldigt länge men jag har varit i Dalarna en vecka så då vill jag inte sitta vid datorn så mycket!Så just nu sitter vi i bilen påväg hem! Har haft det jätte bra denna veckan och ska även försöka lägga upp bilder när jag kommet hem!Oså idag är det ju 13 juli vilket betyder att jag fyller 15 år! :DMen vi hörs mer sen när jag är hemma oså! Kram <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards