jollerannas

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Joanna - 20 februari 2011 18:00

Hej, nu är man hemma efter att man har varit hos lollo :)

När jag och lollo var med varrandra så gick vi på torget, var nere vid havet och satt vid datorn    Och nu när man har kommit hem så har jag suttit vid datorn och grejat, mitt icy tower funkar inte   Jaha, snart så ska jag äta, och det blir min favvo rätt( Kött och en potatisröra)  

Sen klockan 8 så kommer Solsidan! :)


Men bye bye nu ska jag spela eller nåt   

Av Joanna - 20 februari 2011 09:45

Hej, nu är det sista dagen på lovet   

Och idag vaknade jag vid kl 9, när jag gick upp satt jag mig och kollade på tv med pappa(Det vi kollade på var ass dåligt;S)

Sen gjorde jag lite frukost och det fick bli stekt ägg, falukorv och 2 knäckebröd och ett glas Pucko.  

Man får ju unna sig en god frukost på sista dagen, för sen när skolan börjar hinner man inte fixa nåt sånt.


Sen när man är klar ska man till Lovisa och ha det sköj:D

Men bye bye nu måste jag göra mig i odning så jag kommer iväg   

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards