jollerannas

Alla inlägg under maj 2012

Av Joanna - 23 maj 2012 14:36

Hej! Jag har precis kommit hem från skolan! Nu ska jag äta och byta om sen ska jag och rida! Känner verkligen för att rida men inte i detta vädret man dör typ..

Jaja sen efter det sticker jag hem och duschar sen ska vi till veterinären men Hedvig ! Det har inte hänt nåt med henne vi ska bara vaccinera henne så som man alltid gör med valpar :)


Sen blir det hem och chilla! Vill åka bada idag oxå men har typ ingen tid till det ;(

Jaja ehm nu ska jag gå och byta om bloggar mer sen efter ridningen!


   

Av Joanna - 22 maj 2012 22:03

Ni märker säkert vad jag ahr gjort idag om ni kollar på överskriften!


Först idag var jag först i skolan sen stack jag, Frida och Alex hem till Frida och var där en stund! Sen stack jag hem och bytte om sen stack jag till alex och då stack jag, Frida, Alex och hennes familj till Svartedalen och bada!
Det var jävligt skönt! Typ inte kallt alls :)


Just nu sitter jag och kollar Eurovision song contest :) Vet ej om jag skrev fel där men jaja..


Har inte så mycket mer att säga så här får ni några bilder från när vi var och bada idag!


  Jag och Gabriel i bakrunden :)

   Frida och alex! Bilden blev sne nu när jag la in den här.. Sorry       Jag, Alex och Gabriel

 

-II-

       

  

Av Joanna - 21 maj 2012 18:52

Hej! Allså det är verkligen jätte fint väder! Typ 20 grader och det finns inget moln på himlen :D

Idag iskolan hade vi först vanlig dag sen hade vi aktivetetsdag där man fick gå runt på olika stationer men både 7or, 8or och 9or! Om jag ska vara ärlig var det fsktiskt ganska roligt :)

Sen stack jag hem och då hängde Ida med! Vi typ åt, var vid bäcken, hjälpte en hund som gick själv hem och typ solade!

Sen skulle hon på träning så jag solade lite mer sen gick jag hit till datorn en stund! Snart ska jag ut igen ;D



Har verkligen inte bilder men ska försöka lägga ut mer bilder sen när jag har några jag lovar!

P.s jag kommer nog börja på en ny header så håll koll :)


Okej ni får en gammal jätte fin bild på mig och Ida ;)

 

Inte alls en sur min..Tyckte den var lite rolig nu när man är trött! :D




 

Av Joanna - 19 maj 2012 15:49

Hej just nu sitter jag och Ida hemma hos henne!Snart drar vi och min familj till våran kompis Onnie :)Där ska vi grilla och typ gosa med hundarna och åsnorna !Bloggar mer sen!Och så bloggar jag från mobilen så det blir tyvärr ingen bild

Av Joanna - 18 maj 2012 16:37

Hej! Förlåt att jag inte bloggar förän nu! Idag så har jag suttit vid tv:n och varit ute, en riktig slappardag helt enkelt!

Snart ska vi äta sen blir det vara ute och säkert kolla på något film :)



Ehm har inte så mycket mer att säga! Bloggar mer sen.


 

Av Joanna - 17 maj 2012 21:52

Jag kom typ hem från Frida för en stund sen! Förut typ gjorde vi lite coola sminkningar och fixade håret på varandra :)

När jag kom hem städade jag buren och nu sitter jag här vid datorn!

Snart ska jag äta och sen blir det nog sova! Är typ skit trött även jag gick upp halv 12 igår..


 

Här är en bild på mitt hår, tyvärr hann jag ta bort sminket..


Bloggar mer imorgon!


 

Av Joanna - 17 maj 2012 16:11

Hello!!
Har precis ätit och nu kollar jag på bloggar och lyssnar på musik medan jag väntar på Frida :)

Förut var jag hemma hos Frida och då kollade vi på en Johan Falk sen skulle hon och käka middag hos hennes mormor och morfar så då stack jag hem! Sen ska jag upp till henne en stund igen :)


Såå skönt att man har ledigt nu! Då kan man sova jätte länge och bara ta det lungt :)


Allsåå tyvärr men ni får bara en bild från när jag var liten! Ser typ helt död ut idag...


Men vi är ju så söta här så jag hoppas det är okej ändå! :)


 

Av Joanna - 16 maj 2012 19:04

Hejsan! Jag vet att jag inte har bloggat på skit länge men har typ inte haft nåt bra att säga och har inte haft lust..

Men nu är jag här!


Imorse stack jag till skolan som vanligt hade typ valfritt först sen engelska sen bild sen typ kollade vi på ett lopp och om man inte var med och sprang (som ingen ifrån min klass var) så fick man gå varvet efter och sedan gå hem! Så vi slutade ungefär halv-20i 2! Då hämtade mamma mig för det typ ösregnade! När jag kom hem åt jag, bytte om sen stack jag till mitt andra hem STALLET ;)


Idag fick jag rida Rovers igen, busig som förra gången oxå :)


När det var slut stack vi hem, åt och nu ska jag in i duschen!


Bloggar nog mer sen ikväll eller imorgon!



Kram sålänge <3


Hade inte en ny bild så fick bli en gammal bild på mig och "lilla" Rovers :)

 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards