jollerannas

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Joanna - 16 april 2012 18:12

Igår var jag med farmor hela dagen! Skit mysigt hade vi det! Först var vi på torget och gick runt lite, där köpte jag ett par shorts och ett linne :) Sen stack vi till hennes sommarstuga på Orust och hämtade lite saker! Efter det stack vi hem till henne och åt o kollade lite på tv. Jag har verkligen världens bästa farmor ;D

Sen på kvällen när jag kom hem så duschade jag sen kollade jag på tv!


Idag drog jag till skolan och så fick vi lämna in våra datorer på lagning, så jag sitter vid min jätte gamla laptop :s

Efter skolan var jag med IDa! Vi kollade på tv, åt, satt vid datorn osv! Men sen skulle hon på träning så nu sitter jag här vid datorn och bloggar! Sen blir det att kolla på film med mamma och pappa :)

Efter det vet jag inte vad jag ska göra :s Men men..


Kram <3


   Här får ni en bild på mig som liten :) PÅ denna bilden sitter jag på våran lilla söta Kajsa :)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards