jollerannas

Alla inlägg under maj 2013

Av Joanna - 6 maj 2013 12:42

hej! Igår bloggade jag inte men då var jag hos Diva gjorde klart allt och red ut i skogen! Mysigt, mamma gick brevid med Hedvig så vi gick en sväng!


Men idag var jag först i skolan, slutade halv 12! Sen när jag kom hem åt jag och bytte om till ridkläder!

Så snart ska jag, mamma och Onnie till en tjej och kolla hennes häst! Allså inte köp kolla utan bara hälsa på och kolla hennes nya häst! :)

Sen drar vi till Diva, fixar lite, rider lite och sen bär det av till klubben där det är stallvärdinna möte! 

Efter det åker vi hem och tar det lungt/pluggar osv!


Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer så kram <3



Av Joanna - 4 maj 2013 18:10

Hej igen! Nu har jag gjort allt jag skulle göra idag!


Jag var som sagt hos Diva, jag tömkörde henne först i paddocken sen gick vi ut på en kort promenad med henne!

Kunde inte rida idag för det blåste jätte mycket men imorgon ska jag rida henne och då ska vi nog ut o gå i skogen en runda!



Här får ni en bild från förut!

 

Av Joanna - 4 maj 2013 10:24

Hej! Vaknade för ca en timme sen och typ suttit vid datorn sen dess!

Hade jätte roligt och trevligt igår kväll!!



Dagens planer är typ att sticka till Diva, ponnyn allså! Ska typ rida hon, mocka, väga hö och bara goosa!

Ska även göra det imorgon! 



Har inget mer att säga just nu, kanske bloggar mer sen! Men ni får ha det braaa! Kram <3


Har troligen redan lagt upp denna bilden men ni får den ändå! Så sann, hände mig senast förut när jag sov!


 

Av Joanna - 3 maj 2013 15:11

Hej! Nu är det fredag, såå skönt!


Idag var jag först i skolan vilken var helt okej! Sen kom jag hem åt lite och nu sitter jag vid datorn :)

Ikväll sticker jag till Vanessa och har det trevligt med henne och de andra!


Ja har inte så mycket mer att säga förutom att när jag gick in på Epicfaiil's blogg märkte jag att jag hade blivit länkad eftersom jag hade gissat rätt på "gissa kändiskroppen"! Skiit roligt för sen när jag logga in här märkte jag att jag hade fått mer läsare :D Gryymt!


Vet ej om ni ser så bra men om ni trycker på bilden så kanske ni ser bättre :S

 

O här ser ni läsarna, haha sen gick det ner till 14 igen inte lika kul! Kanske inte jätte många men jag har aldrig haft jätte mycket läsare så detta blev mycket för mig :) Glad iallafall!

 


Länkar även världens bästa låt med världens bästa


Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards