jollerannas

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Joanna - 10 januari 2013 17:21

Hej! Just nu sitter jag vid datorn och ska äta snart!


Förut var jag iskolan och det var ganska bra faktiskt :) Vi hade slöjd, bild och sv/eng!

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och här sitter jag fortfarande ;)



Igår var jag ju och red och då fick jag rida Anton! Han är en grymt snäll c ponny, blandning mellan fjording och engelskt fullblod! Han var lite liten för mig och väldigt snabb och pigg i traven men när man hade ridit honom 10 minuter så var allt jätte bra ;) Vi övade på att ställa hästarna i hörnerna, skänkelvikning och gå på de 2 volterna! Rooligt att rida igen efter lovet!!


Men nu ska jag gå och äta så ha det gött! Kram <3



Bild på fina Anton!

 


Och även One directions nyaste musikvideo till Kiss you! Goare video får man leta efter :)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards