jollerannas

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Joanna - 14 mars 2013 19:32

Hej! Just nu gör jag typ ingenting förutom att lyssna på musik och blogga!


Denna veckan praoar jag på Stora Höga Ridklubb och det är skiit roligt :D

Har gjort jätte mycket olika saker, tex mockat, borstat hästarna, vägt upp hö, lärt mig klippa en hästs svans, tömköra en häst osv osv! Fick tömköra Walter förut idag och det gick jätte bra! Walter är ju en underbar häst också <3


Dock har jag typ ont i hela kroppen för man lyfter massor av saker hela tiden och jag är skit trött varje dag när jag har kommit hem! Inte direkt ett enkelt jobb haha.



Imorgon är det sista dagen jag praoar! Sen på lördag sticker jag ner till torget först sen sticker jag till Frida på kvällen eftersom hon fyller år då! På söndag ska jag bara ta det lungt eftersom det är skola igen på måndag :(



Jaja nu ska jag hitta på något roligt här på datorn! Kram <3



Bild som min ridlärare Maria tog förut när jag tömkörde ;)

 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards