jollerannas

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Joanna - 29 juni 2013 19:18

Hej! Idag var det sjöräddningens dag och då var jag, Anna-Karin, Emma och Pernilla från klubben där och hade ponnyridning med hästarna Misty och Anton!

Dock spöregnade det hela tiden och blåste som in i norden men annars var det kul!

Efter det åkte vi till klubben tog ut Misty och lastade Leika istället och sedan stack jag, Pernilla och Anna-Karin hem till Anna Karin och släppte de två hästarna med de andra på sommarbete!

Efter det stack vi ut till Orust och hämtade badkar som ska stå i de olika hagarna!


Så när jag kom hem tog jag på mig varma och torra kläder och så käka vi tacos och så tog jag ett långt och varmt bad!

Så skönt eftersom jag har stått och frusit hela dagen! 



Jaja, sen kanske jag och Ida ska träffas och kolla på film!

Vi hörs! Kram <3




Här är lite bilder från idag som pappa tog när de var där en stund! Vädret ser ganska bra ut men han hann ta precis när det var uppehåll, sen började det ösregna igen!

       

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards