jollerannas

Alla inlägg under april 2012

Av Joanna - 6 april 2012 13:29

Hejsan! Vaknade ungefär vid 11, gick upp och åt osv. just nu sitter jag vid min gamla dator och fixar lite saker :)

Idag blir en chilldag ed tacos mys ikväll och lite annat, säkert en film eller något!


Idag fick det bli mysiga kläder, stickad tröja, mysbyxor och mina älskade tofflor :D


Jaja bloggar mer sen idag då jag har något att säga!


följ mig gärna på Instagram: JoannaSed


Kram <3




Av Joanna - 5 april 2012 22:19

Halloj! Nu har man precis kommit hem från Frida :) Vi har typ bakat, lagat mat, kollat på film osv idag :D

Fast först var jag i skolan!


Imorgon blir det nog chilldag.


Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra på lovet, förutom att jag ska vara i stallet 2 dagar, hälsa på valperna, fira påsk :)


Jaja nu ska jag kolla runt lite mer här på datorn sen blir det sängen!




Kram <3

Av Joanna - 4 april 2012 19:11

Nu har jag varit på ridning! Så nu sitter jag här nyduschad och lyssnar på musik :)

Hade tänkt lägga ut lite bilder på när jag red idag ;) Jag red på Rovers som är jätte snäll!




Pappa har tatt korten! O jag vet att jag har lite konstiga miner men det var soligt och jag var inne i ridningen ;)

    


Här från ni även en bild på våran valp Hedvig som vi får om några veckor (den till vänster) och hennes syster Hulda

som mina kusiner ska ha :D



Kram <3

Av Joanna - 4 april 2012 15:14

Hejsan! Just nu sitter jag och pratar med lilla Frida på skype <3


Snart ska jag byta om sen drar jag till ridningen! Har nämligen bytt dag för i den gruppen jag var förut utvecklades jag inte :)


Sen efter ridningen ska jag bar chilla! Typ äta, kolla på film eller nåt! Sen blir det sova för är ganska trött och det är ju skola imorgon också.


Imorgon börjar vi 9 och slutar 1, sen har vi påsklov :D  Fett gött :)


Jaja nu ska jag prata lite mer med Frida sen måste jag dra!





Här är jackan som jag beställde från Gina Tricot som jag fick igår :)

 



Kram <3

Av Joanna - 1 april 2012 17:21

Hejsan, idag har jag bara tagit det lungt!  Först när jag vaknade så satt jag i sängen och tecknade :) Sen gick jag upp och åt sen satt jag mig vid datorn och har typ suttit där hela dagen!


Sen nu på kvällen åt vi middag sen duschade jag och nu sittr jag här igen! :)

Ehmm sen blir det kolla på film med mamma och pappa :)


Imorgon blir det skolan och så kanske jag får mitt paket från Gina Tricot, har nämligen beställt en jacka därifrån :)


Jajaja nu ska jag kolla på lite sidor sen blir det filmen :D



Kram <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards