jollerannas

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Joanna - 3 augusti 2012 18:29

Jag hade tänkt att det skulle vara 2 bilder på förra inlägget, men då gick inte den andra att lägga upp.. Sorry!

Kanske blir så någon annan gång men då är det inte jag som är dålig på svenska utan att någon bild inte går att lägga upp :)

Av Joanna - 3 augusti 2012 18:24

Just nu sitter jag vid datorn igen ;)
Förut var jag ute och sprang o det var riktigt härligt faktiskt! Sen när jag kom hem blev de att duscha sen käka middag och nu sitter jag o håller på att somna! Är skit trött men jag tror jag ska kolla på nån film eller nåt!

En sak oxå, bloggplatsen har gjort en app nu så det blir lite enklare att uppdatera när man är ute och så får ni ju bilder oxå! Så nu tester jag från mobilen och hoppas det ser likadant ut :)

Kram Joanna!
(bilder från förut!)

Av Joanna - 3 augusti 2012 14:20

Hejsan! Just nu sitter jag och dricker te och kollar på olika bloggar!


Jag har inte gjort så mycket annat idag för jag gick upp kl 12 efter en jätte mysig kväll igår när min kusin Ninni, hennes man och son var här och grilla :)

Sen ska jag troligen ut o springa men får se om min hals bättrar sig! Är typ tjock i halsen men det går nog över efter te:t!

Sen efter de ska jag ducsha sen blir det äta tacos och ha det gött med familjen ;)



Imorgon blir det vara med Sandra och typ ha det skit roligt som vanligt ;)


Bloggar mer sen!


 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards