jollerannas

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Ny!

Av Joanna - 17 augusti 2012 17:21

Hej som ni säkert ser har jag en ny header! Kanske inte den finaste och bästa men jag orkade inte ha den andra!



Nu ska jag dra till Ida ska bara göra lite grejer först! Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir väl att ha roligt som vanligt ;)


Vet ej om jag bloggar mer idag men kommer blogga mer imorgon iallafall :)


Ni får en bild där man ser hur glad jag var innan vi stack och såg norlie & kkv ;D Haha inte den bästa bilden men jag vart skit glad där så... :)


Kram <3


 

Av Joanna - 17 augusti 2012 12:23

Just nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på Norlie & Kkv ;) vill se dom igen!! Men jaja, innan så renbäddade jag sängen och städade på mitt rum :)
Sen blir det åka någonstans med mamma tror jag annars sitter jag nog hemma o lyssnar på musik!

Sorry att jag inte blogga igår! Först var vi på Mollösund och hade det jätte mysigt på ett berg med Sandras familj och min familj :) Vi badade ass länge och sedan efter ett tag gick vi till en glassbar ;) sen på kvällen gick min familj upp till Fridas familj och grilla! Skit mysigt var det ;)

Men nu ska jag kolla runt på datorn lite, bloggar mer sen!
Kram

Här får ni en bild på mig och Frida när vi fjantade oss lite ;*

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards