jollerannas

Alla inlägg under augusti 2012

Av Joanna - 17 augusti 2012 12:23

Just nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på Norlie & Kkv ;) vill se dom igen!! Men jaja, innan så renbäddade jag sängen och städade på mitt rum :)
Sen blir det åka någonstans med mamma tror jag annars sitter jag nog hemma o lyssnar på musik!

Sorry att jag inte blogga igår! Först var vi på Mollösund och hade det jätte mysigt på ett berg med Sandras familj och min familj :) Vi badade ass länge och sedan efter ett tag gick vi till en glassbar ;) sen på kvällen gick min familj upp till Fridas familj och grilla! Skit mysigt var det ;)

Men nu ska jag kolla runt på datorn lite, bloggar mer sen!
Kram

Här får ni en bild på mig och Frida när vi fjantade oss lite ;*

Av Joanna - 15 augusti 2012 10:57

Först vil jag berätta varför jag mådde piss! O det var för att min hund Simon finns inte längre, vi var tvungna att avliva honom för han mådde verkligen inte bra och så troligen hade han tumörer i magen! Så nu har jag verkligen inte tårar kvar i kroppen känns det som! Men han slipper lida och han hade ett skit bra liv innan han blev dålig!


Så nu försöker jag inte tänka på det förmycket och försöker leva normalt och roligt liv, för han finns alltid här ändå :)


Så igår var jag med Ida och vi typ käkade, pratade, fixade oss och sen på kvällen stack vi till Göteborg för att se NORLIE  & KKV! Man dog verkligen för dom var så sjukt grymma!!!!! Och vi stog typ längst fram på ett skit bra ställe, vi hade bara typ 2 rader framför oss! Och jag som brukar ha svårt med att släppa loss, släppte loss ;) Allt kändes PARFEKT när man stog där! Dock orkade vi inte riktigt stå kvar och vänta på dom efter för vi hade så ont i bena och ryggen.. Det ångrade jag skit mycket allså, men men :) Sen på vägen hem flummade jag och Ida ass mycket och det gjorde kvällen ännu bättre ;) 


Men idag ska jag inte göra så mycket förutom att min ridning börjar, så dit ska jag och sen efter kanske jag ska träffa Ida :) 

Nu har jag inte så mycket mer att säga! Så här kommer lite bilder från igår och alla bilder är tagna av mig :)


Puss


               


...

Av Joanna - 11 augusti 2012 20:29

Egentligen orkar jag inte göra detta inlägget men jag vill bara berätta för er att jag kanske inte kommer blogga de närmaste dagarna för jag mår piss!!
Jag berättar mer när jag orkar..

Varför blev livet sämst när det var som bäst? Jaja hörs nån annan gång! Bye

Av Joanna - 11 augusti 2012 12:40

Just nu sitter jag och har tråkigt och funderar på varför man tar åt sig skit saker så enkelt...
Ska snart jag äta lite sen blir det o försöka fixa en jätte gammal video kamera! :)

Senare idag kanske jag ska vara med Alex o Frida igen ;) då hoppas jag att vi kan dra och bada i någon mysig sjö ;)

Bloggar mer sen när jag vet vad som ska hända och så! Kram

Av Joanna - 10 augusti 2012 11:32

Hejsan! Igår var jag med Ida och vi hade skit roligt och var skit flummiga som vanligt ;) Måste göras om bästa vän! Men idag ska jag vara med bästa Frida och bästa Alex! Vet ej vilken tid men det kommer nog också bli grymt!

Men nu ska jag kliva upp ur sängen och gå o duscha!
Bloggar mer sen, kram!

Av Joanna - 8 augusti 2012 21:39

Hejsan! Just nu sitter jag och lyssnar på musik! Förut idag stack till Sandra och där badade vi, var ute o sprang, kolla på film osv! Skit roligt vart det :)
Sen stack hem och då bakade jag chokladbollar ;) och nu sitter jag här som sagt! Har tyvärr inte så mycket mer att säga så här har ni 2 bilder!
Kanske inte världens roligaste men det är dom enda jag har från idag!

Av Joanna - 7 augusti 2012 09:49

Bloggar när jag kommer hem!

Här får ni dagens outfit ;)

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards