jollerannas

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Joanna - 10 oktober 2012 21:14

Hej! Det gick bra idag på ridningen som vanligt! Jag fick Max som är jätte snäll och go! O vi körde bommar och hoppade ;)

Skiiiit roligt var det!! 

Sen kom jag hem, åt och duschade och sen satte jag mig vid tvn och tog det lungt! Så nu ska jag kolla lite mer på datorn sen ska jag gå och lägga mig!



Mamma tog kort och filmade, men när jag tog kort av filmen blev det tyvärr JÄTTE dålig kvalite men hoppas det är okej!? :)  Kram!



haha ser lite drogad ut här på den första bilden, men jaja ;)

     

Av Joanna - 10 oktober 2012 15:42

Hej! Förlåt att jag int ehar bloggat på ett tag men jag har haft så mycket iskolan, vart med kompisar osv!


I måndags kväll så blev jag helt plötsligt jätte försyld, så jag mår inte så jätte bäst för jag är jätte snuvig, tätt inäsan, hostig, ont i halsen osv :( Men nu har jag tatt det lungt efter skolan och ska snart dra och rida! Vill verkligen inte missa ridningen!!! Är ganska säker på att vi ska köra bommar idag igen men jag hoppas att man får hoppa lite oxå ;)


Kan blogga mer om hur det har gått sen!


Men nu måste jag göra mig klar, KRAM <3



Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards