jollerannas

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Joanna - 28 oktober 2012 19:02

Tjenare! Just nu ligger jag i sängen och kollar på roliga videosar på youtube! Och snart ska jag ut och möta lite vänner så ska vi planera för när vi ska träffas i veckan ;)

Sen blir det hem fixa lite goda saker och kolla på solsidan :D Efter det blir det nog att fixa lite på datorn och sedan gå och lägga mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon!


Bloggar kanske mer sen, annars bloggar jag imorgon! Ska försöka ta mycket bilder på hästarna och så! 



Jag bjuder på en bild på trötta och osminkade mig just nu! Kram <3

 

Av Joanna - 28 oktober 2012 12:15

Hej! vaknade precis, skit skönt att få sova ut! Dock har jag sovit konstigt så nu har jag väldigt ont i både ryggen och nacken :(


Idag vet jag inte vad jag ska göra, tror det blir att ta det lungt och kanske kolla på någon film! Bara ha det mysigt typ!

Tror jag ska lägga mig ganska tidigt idag för imorgon blir det stallet kl 8 ;) Ska sticka dit och fixa lite med hästarna och så, skit roligt ;)


Men nu ska jag göra en jätte god frukost så försöker jag blogga mer sen! Kram <3



Orkar inte fixa en bild just nu så ni får en gammal bild i repris!

 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards