jollerannas

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Joanna - 31 oktober 2012 10:12

Hejsan! Nu har jag precis vaknat och ligger o håller på med datorn!

Förlåt att jag inte har bloggat de senaste dagarna men jag har verkligen inte haft lust plus att jag har inte vetat vad jag ska skriva om! Jag skulle dratt till stallet iförgår men det blev inte så :( Och igår var jag med Ida och Anna hela dagen!


Igår när jag var med de så kollade vi på film typ hela dagen och den första var Trust! Den handlade om en tjej som chattade med en kille på nätet och killen sa att han var 15 fast det var han verkligen inte! Den var faktiskt väldigt bra för så det hände ifilmen kan det faktiskt göra i verkligheten också!


Sen lite senare på kvällen när vi hade köpt godis och julmust ;) kollade vi på grave encounters 2 som var skit läskig!!!

Den var inte lika bra som 1an men det var fortfarande väldigt bra! Den var så läskig att jag nästan inte vågade sova själv ;) Men det gick bra haha :)


Men nu ska jag kolla runt lite här på datorn och sen ska jag försöka ta mig upp ur sängen och äta något!


Bloggar mer sen! Kram <3


   

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards