jollerannas

Alla inlägg under oktober 2012

Av Joanna - 21 oktober 2012 09:19

Hej! Gick precis upp för jag kunde inte sova mer ;(


Jaja idag händer det inte så mycket tror jag! Men bloggar mer sen! 


Kram!




Två av bilderna från när jag red :) Lyckades inte ha han på tygeln hela tiden men så bra är jag faktiskt inte än ;)

Ganska dålig kvalite men det är för att mamma filmar och sen tar jag bilder ifrån filmen..

Ska försöka få med systemkameran någon gång ;)

   

Av Joanna - 20 oktober 2012 10:29

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat men jag har verkligen inte haft ork till det!


Idag är det lördag och idag ska jag och mamma till Ademarks och kolla efter lite fina kläder ;)

Sen blir det nog hem och kolla på Awkward och mysa med god middag och någon film!



Men nu ska jag lägga in bilderna sen jag red i onsdags ;) 

Bloggar mer sen! Kram <3

Av Joanna - 18 oktober 2012 08:21

Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår men jag orkade verkligen inte.. Jag var skittrött hela kvällen och sova direkt efter Berg flyttar in! Men jaja igår på ridningen gick det bra ;) Jag fick rida Findus och vi övade på att sitta ner i traven och även lite vägar :) Bilder får ni snart har bara inte hunnit lägga in dom!


Snart ska jag till skolan, rätt chilldag idag faktiskt! Det börjar med elevensval sen bild och sist sv/eng :)

Bloggar mer sen! Kram <3

Av Joanna - 17 oktober 2012 07:47

Hej! Jag är verkligen skit trött idag.. Ska åka till skolan om ungefär 5 minuter och idag ska vi ha matte och sen ska vi skriva en debatt artikel resten av dagen. Får se hur det går!


Efter skolan drar jag och gör det jag älskar, nämligen rida ;) Vet faktiskt inte vad vi ska göra idag men det blir säkert att öva vägar eller något, bloggar mer om hur det gick sen!


Men nu måste jag fixa mig det sista sen ska jag dra!!


Bloggar mer sen! Kram <3



Trööötttt!!

 

Av Joanna - 16 oktober 2012 17:10

Just nu pluggar jag matte, sen blir det att plugga So, SKIT ROLIGT.. Nej men ett måste är ett måste ;s


Bloggar mer sen! Kram <3


 

Av Joanna - 16 oktober 2012 07:52

Nu måste jag dra till skolan ska bara packa gympakläderna!

Efter skolan MÅSTE jag plugga eftersom jag inte gjorde det igår! För igår var jag ju med Ida och sen på kvällen stack jag, Ida och Anna o kollade på lion simmet ;) 


Men nu har jag brottom, bloggar mer sen! Kram <3

Av Joanna - 15 oktober 2012 14:52

Sitter och väntar på Ida som slutar nu! Ska dra hem till nån och hitta på något roligt ;)

Bloggar mer sen! Kram <3

Av Joanna - 15 oktober 2012 14:52

Sitter och väntar på Ida som slutar nu! Ska dra hem till nån och hitta på något roligt ;)

Bloggar mer sen! Kram <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards