jollerannas

Alla inlägg under oktober 2012

Av Joanna - 4 oktober 2012 08:17

Nu drar jag snart till skolan som vanligt, går till 14.25 idag o när vi har slutat blir det att vara med Frida och Alex tror jag ;)  Får se vad vi hittar på men troligen blir det att kolla på film och bara ha skit roligt som vanligt!


Bloggar mer sen! Puusss



Bild på riktigt trötta mig idag!!

 

Av Joanna - 3 oktober 2012 19:15

Hej! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och chillar på livet! Har nästan precis ätit och duschat :)


Idag på ridningen fick jag rida Felix och det gick bra, vi körde skritt och trav över bommar och så skulle vi ha galloperat men det blev inte så för det var en tjej som ramla av! Så när lektionen hade slutat fick jag gå in med hennes häst eftersom en annan skulle rida Felix och sen körde vi hem henne, jag hoppas verkligen det gick bra med henne!


Snart ska jag kolla på tv och sen typ gå och lägga mig för det är skola imorgon som vanligt!


Kram ;)


Gammal bild på mig och Felix!

 

Av Joanna - 3 oktober 2012 15:26

Hej! Kom hem för en stund sedan och har typ ätit! Ska snart o rida ;)


Idag i skolan hade vi som sagt matte prov o så hade vi ,engelska, No, So och tyska! Helt okej var det fast tyskan var ganska tråkig som vanligt. jaja bloggar mer sen!


Nu ska jag byta om till ridkläder :) KRAM <3

 

Av Joanna - 3 oktober 2012 07:32

Tjenare! Sorry för jag inte bloggade igår men jag var först i skolan sen stack jag hem o åt, var ute o gick med hedvig och sen stack vi till onnie för vi skulle hämta Hjalmar som varit där när Hedvig löpte och då passade vi på att käka middag med hon! Därför hade jag tyvärr inte något tid till att blogga.. ;(


Men idag ska jag blogga och nu ska jag snart dra till skolan ska bara göra lite saker först! När vi kommer till skolan ska vi börja med matte prov... :o Känns verkligen inte ssom jag är pigg i tänket så jag kommer säkert få alla fel!


Jaja bloggar mer sen! Kram <3


Av Joanna - 1 oktober 2012 19:10

HEJ! Just nu sittr jag hemma hos mig med Ida och ska snart hitta på något roligt!

Har nästan precis ätit och duschat efter att ha varit på gymmet ;)

Skit roligt och peppande var det, tränade lite olika både armar, rumpa och ben!

Sprang på löpbandet i ungefär lite mer än en kvart, körde rodd, cyklade och så tog jag lite hantlar ;)



Ha de bra, KRAM <3

Av Joanna - 1 oktober 2012 13:15

Hej! Just nu sitter jag och Ida i cafét i skolan! Vi har suttit här hela dagen så vi har sluppit alla jobbiga lektioner!


Efter skolan drar jag till tandläkaren och då hänger ida med och sen efter det ska jag och ida fortsätta vara med varandra!


Bloggar mer sen! kram


     

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards