jollerannas

Alla inlägg under oktober 2012

Av Joanna - 15 oktober 2012 08:22

Måndag igen.. drar till skolan om 15 minuter typ :s

Sen när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra, typ plugga eller något!


Nu ska jag försöka starta ett nyttigt liv oxå och det beror inte på vikt eller något för vikten skiter jag i! Utan det är för att jag äter för mycket osunt och mår illa av det, men ändå känner jag mig sugen efter något sött varje kväll..

Och den vanan vill jag bli av med, därför ska jag börja äta bara nyttiga saker ;)


Bloggar mer sen! Kram <3


 

Av Joanna - 14 oktober 2012 21:23

Nu ska jag gå och lägga mig! Har som sagt haft en kväll där jag har tatt hand om mig själv, funderat över saker och ting, släppt allt och krypit ner i soffan och kollat på film/tv! Riktigt skönt faktiskt :)


Men imorgon är det skola igen och då blir huvudet fullt av jobbiga saker men snart är det ju höstlov ;)


Godnatt <3

       

Av Joanna - 14 oktober 2012 13:56

Hej! Nu har jag precis sprungit färdigt på springbandet som vi har fått låna av mormor och morfar :) Vet inte om det var så bra för jag blev lite tjock i halsen nu efter men får se imorgon om jag gjorde så jag blev sämre! Annars är min försyldning borta typ ;)


Snart ska vi äta och sen ska jag ha en sån kväll där jag tar hand om mig själv med ett bad, ansiktsmask osv :)


Bloggar mer sen! Kram <3

Av Joanna - 13 oktober 2012 15:00

Sitter och funderar på livet medan jag lyssnar på denna fina låt!



Av Joanna - 13 oktober 2012 13:22

Hej! Sitter just nu och lyssnar på musik! Ska snart byta om för jag har fortfarande pyjamas på mig ;)

Vid halv 5 ska vi dra till våran kompis Onnie för hon behövde hjälp av min bror med datorn så käkar vi middag där samtidigt!


Bloggar mer sen! Kram <3

Av Joanna - 12 oktober 2012 16:11

Nu har jag vart hemma en stund så jag har typ ätit och städat marsvinens bur :)


Så nu sitter jag här och lyssnar på musik ;) Ikväll ska som sagt min mormor, morfar, moster och morbror komma hit och käka räkor! Och så blir det ju att kolla på X factor!


Bloggar mer sen! Kram <3


 


Av Joanna - 12 oktober 2012 07:43

Hej, nu håller jag på och fixa det sista innan jag ska åka till skolan! Idag ska vi ha orientering först från halv 9 till 11, helt okej men jag måste typ gå för jag är fortfarande försyld och då får jag svårt att andas om jag springer :(

Men sen är det några lektioner efter det, sen drar jag hem äter, sitter vid datorn och sen kommer mormor, morfar, min morbror och moster så ska vi äta räkor och bara myysa ;)


Bloggar mer sen! KRAM <3


 

Av Joanna - 11 oktober 2012 16:51

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards