jollerannas

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Joanna - 2 september 2012 20:41

Här är en bild på hur min stil är! Allså denna stilen känns verkligen som mig just nu! Plus att jag ÄLSKAR camoflage kläder ;) Och som ni ser så har jag satt en tubhalsduk med luva på varje och det är för jag köpte en igår och jag är verkligen kär i den! den är bäst på alla sätt ;)


Klart kan jag ju ha på mig "söta" saker och känna mig hemma i det oxå med detta är klart min favorit stil just nu ;)


Natti natti! Bloggar imorgon, KRAM :)



 

Av Joanna - 2 september 2012 20:10

Hejsan! Nu har jag precis kommit ut från duschen så nu lyssnar jag på musik och ska fixa lite till nästa inlägg!


Förut gjorde jag läxan och renbäddade min säng sen åt vi lite middag och efter det såg vi på en skit bra film! 

Snow white and the huntsman var det :) Skit bra var den fast den var inte så lik den riktiga snövit sagan! Men ändå värd att se! Plus att vissa av killarna såg faktiskt ganska bra ut ;) Hoppas verkligen att det kommer komma en 2:a!


Men nu ska jag fixa lite saker sen ska jag gå och lägga mig för det är skola imorgon! 


Ska försöka lägga in ett till inlägg snart! KRAM


 

Av Joanna - 2 september 2012 14:02

Hej! Fööööööörlåt att jag inte har bloggat på as länge! Men mitt liv har verkligen inte varit bra.. I måndags tog vi bort våran andra hund Vera! Det var skit jobbigt för det var lixom 2:a hunden på 2 veckor som vi tog bort plus att hon var mitt ALLT såklart älskade/älskar jag mina andra hundar lika mycket med det var något riktigt speciellt med henne! Hon har funnits hos mig sen jag var ungefär 4 år och nu valde vi att ta bort hon för hennes kropp var på väg att lägga av och då ville vi inte att hon skulle lida.


Men nu får jag gå vidare!


Sen dagen efter så klarade jag inte gå till skolan men jag stack dit och tog skolfoto och var på sista lektionen!

Behövde lixom tänkta på något annan fast jag skulle aldrig klarat en heldag för då skulle jag typ dött.


Sen på kvällen stack vi till Onnie och åt middag och då fick vi även med oss min hund Hedvigs brossa Hjalmar som nu har blivit våran eftersom vi inte kan leva med bara en hund! Det var ganska skönt för då hade man dom små busfröna att tänka på!


Sen gick jag i skolan som vanligt hela veckan!

Och igår var jag först på torp med mamma, pappa och Ida där jag köpte tubhalsduk med luva på Gina Tricot och present till Anna! Sen vid 5 stack jag och Ida till Frida där vi, Alex, Vanessa, Julia, Olivia, Max, Gunnar, Philip och Hampus hade en överrasknings fest till Anna! Sjukt mysigt och roligt var det! Man mådde verkligen bra när man var där med alla underbara människor ! Vi typ åt tårta, var ute, kolla på film/trailers osv!


här är en bild från igår som Anna tog! Hoppas det är okej att jag tog den för jag hann inte ta några bilder själv!


KRAM! Bloggar mer sen!

 



Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards