jollerannas

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Joanna - 3 september 2012 21:48

När jag kollade att svaren hade kommit upp stog det att det första klippet var 2.30 minuter när det skulle vara 9.50???

O det andra blev jätte konstigt också :( Hur blev det för er?


Skriv i en kommentar!


Kram

Av Joanna - 3 september 2012 21:30

Hoppas dom blev bra och att jag inte ser så hilma muppad ut!


Bloggar mer imorgon! Kram


Tror man trycker 2 gånger på filmen för att den ska startas! O jag hoppas dom kom i rätt ordning!



 
 

Av Joanna - 3 september 2012 15:56

Ni måste gå in här och kolla på världens bästa blogg! Det är Frida och Anna som har den och dom äger verkligen!


GÅ IN OCH KOLLA!!!!! http://www.nattstad.se/annaochfrida  PUSS O KRAM!



 

Av Joanna - 3 september 2012 15:29

Jag har sjukt tråkigt så vi kör på en frågestund! Fråga så mycket ni kan så försöker jag svara på frågorna ikväll!!!



 

Av Joanna - 3 september 2012 15:02

Nu är jag hemma från skolan! Helt okej dag faktiskt för först hade vi språk sen matte, mentorstid och sen efter luchen hade vi hemkunskap!


Nu ska jag typ bara sitta o chilla! Och sen kanske jag ska iväg o klippa mig, vet inte riktigt hur det blir. Men det hade verkligen behövts för mitt hår är jätte slitet.. 


Jag hade velat ha en frågestund här på bloggen så något händer! Men jag vet ej om det är värt att ha, vad tycker ni??


Skriv gärna så jag vet vad ni tycker! för om jag har en frågestund ska jag försöka svara på frågorna i ett videoinlägg!



Kram sålänge!

Av Joanna - 3 september 2012 08:32

Nu ska jag iväg till skolan! Tror jag slutar tjugo i 3 men är inte helt säker?!? Vet inte riktigt vad jag ska göra efter men jag hittar på något!

Här är dagens outfit! Bloggar mer sen!
Kram

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards