jollerannas

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Joanna - 19 september 2012 21:30

Först var jag i skolan som vanligt! Sen stack jag hem åt, bytte om och sen drog jag till stallet o red! Idag fick jag rida Jakob som jag aldrig har ridit förr men det gick jätte bra, han var väldigt stark i munnen så idag skippade jag att gallopera eftersom jag aldrig ridit honom plus att har ont lite överallt efter att jag ramlade 2 gånger igår o sov konstigt med nacken ;)
Annars gick det jätte bra och var skit roligt! Man fick sig verkligen ett träningspass så nu har jag träningsvärk i både mage och ben :)

Så när jag kom hem åt jag, ducshade och sen satt jag vid datorn och tv:n och är jätte trött, så nu ska jag läsa nån tidning sen ska jag släcka och sova!

Här är dagens outfit från idag!

Godnatt o kram <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards