jollerannas

Alla inlägg den 10 september 2012

Tv

Av Joanna - 10 september 2012 21:22

Just nu sitter jag och kollar på tv! Sen när programmet är klart ska jag gå o lägga mig!

Förut var jag med Ida o vi var på hennes träning och gjorde en röra av massor av saker tex ägg,senap,chillikrydda osv, skit roligt var det!

Bloggar imorgon! Godnatt

Av Joanna - 10 september 2012 14:47

Just nu sitter jag och väntar på Ida som slutar snart! Vi hade hemkunskap och dom hade no/musik o därför slutar dom senare! Gick jätte bra på hemkunskapen ;) Jag och alex var med varandra och vi bakade grova tekakor :)


Jaja när jag och Ida kommer hem ska vi väl äta något, kanske kolla på film och hitta på andra saker oxå :)

KOmmer säkert bli skit kul som vanligt!



Bloggar mer sen! Kram <3


Bjuder på 1 bild på trötta mig som väntar på Ida ;)

 

   

Av Joanna - 10 september 2012 10:09

Hej! Just nu sitter jag och har tyska iskolan.. Skit tråkigt men vi slutar snart så det är okej!

Sen har vi matte, lusch sen har vi hemkunskap och sen slutar vi :)


När jag kommer hem ska jag inte göra så mycket tror jag. Alla har typ träning idag förutom jag.. 


Igår såg jag en skit rolig film ;) 21 Jump Street heter den och den tycker jag verkligen att man ska se!!


Men nu måste jag jobba, bloggar mer sen! Kram :)


 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards