jollerannas

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Joanna - 21 september 2012 15:01

HEJ! Idag är det ju fredag så det började som vanligt med skola! Sen stack jag hem, fixade lite mat och nu sitter jag här och tar det lungt vid datorn! Igentligen skulle vi dratt och ätit middag hos våran kompis idag men hon mådde inte så bra så det blev inte då! Så jag kommer typ bara chilla idag, men imorgon ska min familj dra till Ullared och då hänger även Ida med! Skit roligt ska det bli, Sandras familj skulle dit samtidigt så vi kommer säkert möta dom också men dom skulle åka lite senare än vi så det kanske inte blir att man går tillsammas hela tiden ;)



Här är Norlie & Kkvs musikvideo till "Hon vill vara du" som dom släppte idag! SJUKT BRA, är typ förälskad i den ;*

Vet inte riktgt om ni ser länken .. Men bloggar mer sen KRAM <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards