jollerannas

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Joanna - 6 september 2012 21:36

Hej! Nu ska jag snart gå och lägga mig ska bara kolla lite saker här på datorn! Förut efter skolan så stack jag, mamma och ida till frissan men det var för mycket folk för det var drop in så vi stack! När vi kom hem satt jag och ida vid datorn sen senare på kvällen stack vi hem till hon och fixade svaren till hennes frågestund och så tog vi även kort! Vissa bilder kommer kanske komma upp här om dom blir bra ;) Sen kollade vi även på Robinson finalen som var sådär för jag ville att robban skulle vunnit!



Sen till ridningen igår! Det gick jätte bra, jag fick rida Rovers och han var snäll som vanligt :) Vi tränade lite på vägarna osv. Dock är han väldig snabb så jag fick göra halvhalter hela tiden och när vi skulle gallopera gick det inte så bra för det var några slöa hästar igruppen så det var lite svårt ;s Men jag vart glad iallafall för våran ridlärare Maria sa att det var roligt att se mig och Rovers för han brukar alltid slänga med huvudet jätte mycket men tydligen verkade han trivas med mig på ryggen o då är jag ju inte dålig iallafall! Eller?!? 


Jaja kram :)


   

Av Joanna - 6 september 2012 08:16

Hej nu sitter jag i bilen påväg till skolan! Jag bloggade inte mer igår för jag var o red(bloggar mer om det sen) sen var jag skit trött! Här är dagens outfit! Kram

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards