jollerannas

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Joanna - 26 september 2012 18:56

Hej! Ja nu har jag vart och ridit! Jag fick rida Shejk (stallets äldsta häst), han var jätte snäll och det var var skit roligt som vanligt! Vi övade på fältsits och dom olika gångarterna! Har typ ångest att det är en hel vecka kvar tills nästa lektion.. Det är verkligen skiiit roligt och man blir alltid jätte glad av det även man känner att livet verkligen inte står på topp och att man vill gå och gräva ner sig i en grop tills allt är bra så som jag kände innan ridningen! Jaja får helt enkelt vänta och ta veckan som den kommer även den kanske inte blir jätte bra!




Innan ridningen var jag i skolan och där hade vi typ matteprov som jag blev ganska nöjd med, so, no, engelska, språk osv!

Och imorgon har vi typ, elevens val, bild och eng/sv!


Har precis duschat och ätit och snart ska jag kolla på tv med min älskade mamma och pappa och sen sova så ni får ha det så bra! KRAM <3



Bild när jag kommit hem från ridningen som gick toppen ;D Inte världens finaste bild jag vet!

 


Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards