jollerannas

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Joanna - 30 september 2012 17:39

Usch vad jag älskar denna låten! Lyssnar på den hela tiden, skit peppande är den!


Kram :)


Av Joanna - 30 september 2012 17:27

Hejsan! Nu har jag kommit hem ifrån farmor och har typ städat buren precis! JAg och farmor satt först o snackade sen drog vi till torp och kollade i affärer och åt lunch, skit mysigt var det! Efter det drog vi hem till henne och fikade och snackade ännu mer! 

    

Dagens Outfit: Allt ifrån Ginatricot förutom skorna ;)


Nu ska jag typ vara med Ida tror jag, bloggar mer sen! Kram ;)

Av Joanna - 30 september 2012 09:32

Hejsan! Sorry att jag inte bloggade mer igår men jag tog det bara lungt och myste med familjen!


Har precis gjort mig iordning och ska snart dra till farmor :) Ska bli jätte mysigt för jag har inte träffat henne på ass länge och har jätte mycket att säga! Vi ska vara hos henne eller så drar vi ner till typ torget och går runt!

Skit go är hon, man kan verkligen prata om allt ;)



Bloggar mer sen! Kram


Här är en gammal skoj bild på mig och min älskade farmor! 

 

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards