jollerannas

Direktlänk till inlägg 3 september 2012

Vi kör!

Av Joanna - 3 september 2012 15:29

Jag har sjukt tråkigt så vi kör på en frågestund! Fråga så mycket ni kan så försöker jag svara på frågorna ikväll!!!



 

 
 
Frida Svenungson

Frida Svenungson

3 september 2012 15:40

Dina bästavänner? Haha om och om igen..
Hur många år är du om 150 år?
Vad tycker du är det bästa med mig?
Varför är du så underbar?
Favorit låtar?
Favorit hemsidor?
Love you!

http://nattstad.se/annaochfrida

 
Ingen bild

Emma

3 september 2012 15:43

Hur många har du varit tsm med?
Vad heter den kille du gillar nu ? (inte kändis)

 
kissie

kissie

3 september 2012 15:44

Hej !
Hur mår du?
Kan du göra flera v.blogar?
Vad gör du mest på friitiden ?

http://kissies.se

 
Ida

Ida

3 september 2012 15:47

lite vs frågor :)
skräck vs komedi
smink vs inte smink
glass vs godis

vilken är din favorit häst i stallet ?
Skulle du kunna flytta till Australien?
Gillar du bacon?

Gör en video blogg av frågorna snälla :))))

http://idaapeterssons.blogg.se

 
Maja-lisa

Maja-lisa

3 september 2012 15:48

Varför är så så grymt cool och har så mycket swag?
Går du mycket efter utseendet på killar? Eller tänder du på insidan också?
Din blogg är bäst, love you!

http://majalisa.blogg.se

 
Ingen bild

Sofia

3 september 2012 15:50

Berätta om i lördags, varför var det så kul?
Har du alltid mycket bokat och så, eller har du tid för mig?
Kan du gissa vem jag är!?

 
ida

ida

3 september 2012 15:50

tycker du att du har ett bra självförtroende ?
Varför är du så söt ?
Varför är jag så bäst ? ;)

http://idaapeterssons.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

3 september 2012 16:15

Kan du visa vad du använder när du sminkar dig en vanlig dag?
Din favorit parfym?
Har du någon dolt hobby?
Favorit maträtt?
Favoritfilm?

 
Ingen bild

Terese

3 september 2012 16:20

Om du ska äta på en snabbmatskedja vart äter du helst då?
Facebook eller twitter?
Ostbågar eller chips?
Cola eller fanta?
Bästa klädaffären?

 
Ingen bild

Ella

3 september 2012 16:35

Vart bor du?
Har du syskon?
Vad heter dina föräldrar?

 
Ingen bild

Isabelle

3 september 2012 16:36

Hej :)

Vad heter stället du rider på?
Favorit häst?
Har du två hundar?
Har du några mer djur?

Bra blogg!

 
Ingen bild

Johanna

3 september 2012 18:27

har du någon dröm om din framtid?

 
Ingen bild

Becca ^-^

3 september 2012 18:55

Om du fick en önskan, vad skulle du önska då? <3
Nice blogg (Y)

 
Ingen bild

Andreas

3 september 2012 20:25

Du är så sööt.

beretta om i lördags är Anna en snel kompis?
Gillar du Eric Saade?
Gillar du facebook?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joanna - 24 maj 2014 11:40


Hej! det var riktigt längesedan jag bloggade men idag kände jag för att slänga in ett inlägg! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och har ganska tråkigt! Sen om typ 1 timme ska jag iväg till klubben där vi i US ska hålla i ett barnkalas!   ...

Av Joanna - 3 april 2014 19:45

Hej! Just nu sitter jag och kollar lite på hms sida och lyssnar på musik!   Idag har inte hänt sådär jätte mycket! Var i skolan först, helt okej dag! Dansade sista lektionen och det var skit roligt! Sen stack jag hem och satte mig en stund vid ...

Av Joanna - 28 mars 2014 17:35


Hej! Just nu sitter jag vid datorn och chillar som vanligt!   Idag var jag först i skolan! En helt okej dag faktiskt :) Sen gick jag hem och då satte jag mig typ direkt vid datorn och har suttit där sen dess!   Idag ska jag och min mamma iv...

Av Joanna - 17 mars 2014 20:20

Hej! Sitter just nu och kollar på familjen annorlunda!    Idag har vi haft nationellt prov i svenska, det var sådär svårt! När det vart klart så sluta vi för dagen och då gick jag hem! Efter en stund kom Ida och sen var vi med varandra hela dagen...

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards