jollerannas

Alla inlägg under september 2012

Av Joanna - 18 september 2012 14:35

Ja som rubriken säger! Fast ska dra hem snart väntar bara på Ida som är och gör något! När vi kommer hem ska vi väl äta, göra matteläxan och ha det roligt som vanligt!

Bloggar mer sen, kram <3

Av Joanna - 17 september 2012 08:38

Just nu går jag till skolan! Slutar 20 i 3 idag tror jag, vi har språk, matte och hemkunskap typ.

Här är dagens outfit, gammal bild men har på mig likadana saker!

Kram <3

Av Joanna - 16 september 2012 16:20

Hej! Idag har jag inte gjort så mycket.. Jag har typ bara kollat på film, suttit vid datorn/tvn, pluggat lite och gått ut med Hedvig en liten sväng! Har fortfarande ont ihalsen ;( Men imorgon blir det skolan och sen ska jag väl bara slappa igen! 


Ska snart äta men bloggar mer sen om jag har något att säga! Kram

Av Joanna - 15 september 2012 11:24

Hej! Nu har jag bytt header igen, den förra var verkligen inte bra så bytte till denna! Denna kanske inte är så bra heller menag tyckte den var bättre iallafall!!


Vaknade för nån timme sedan, mår fortfarande dåligt o det är skit tråkigt för jag vet ej om jag kan träffa mina kompisar som det var tänkt ;( 


Men nu ska jag nog sätta mig och spela sims som jag inte spelat på ASS länge ;)  Sjukt roligt spel ändå! :)

 


Jaja bloggar mer sen! Kram <3




Av Joanna - 14 september 2012 17:40

Ja som ni säkert förstår är jag sjuk... Har typ ass ont i halsen, haft ont i huvudet men tog några tabletter, mår illa osv.

Så idag var jag hemma från skolan o jag har typ pluggat, suttit vid datorn och så sov jag nån timme nu på eftermiddagen! Nu ska jag äta och kolla på tv med mamma och pappa en stund! 


Hade tänkt göra något roligt inlägg sen men jag vet inte vad jag ska skriva om! KOmmentera vad ni vill att jag ska blogga om!



Kram sålänge 




Bild på en trött, sjuk, osminkad tjej.. Kommer ångra att jag lägger upp den bilden men varsegod ;)


 

Av Joanna - 13 september 2012 20:19

Godnatt älskar er!

Av Joanna - 13 september 2012 20:06

Hej! Idag var jag först i skolan som vanligt! Där hade vi först elevensval sen bild o sv så vi slutade 10 i 2 och då drog jag & Frida ner till min frisör så jag fick klippt mig! Behöves verkligen!!! Hade jätte slitet och torrt hår hehe.. Men nu är det fint igen ;) JAg tyckte det blev väldigt kort men det behövdes verkligen :)


Sen drog vi hem till mig och kollade på tv, pluggade och så sminkade Frida mig! Sen drog hon hem och jag åt middag, efter det pluggade jag och hörde på en inspelning som var väldigt lång!  Så nu ska jag typ plugga mer och sen lägga mig för imorgon är det skola igen! 


Här är en bild på mitt nyklippta hår, ser ganska trött ut men jaja ;)


KRAM!


 

Av Joanna - 12 september 2012 22:20

Hej, snart ska jag sova ska bara görs ett inlägg här! Förut var jag på ridningen då och det gick jätte bra! Jag fick rida fantasie som var gullig som vanligt ;) vi övade på serpentiner och travade och galloperade :) Roligt som vanligt! Sen när jag kom hem åt vi sen duschade jag och efter det kollade vi på en film som var ganska bra bara att den var sorlig så jag började nästan gråta! vet inte riktigt vad den heter tyvärr men det var typ en "cowboy" film! Men nu ska jag släcka och sova!


Godnatt! Bloggar mer imorgon! Kram <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bor i Sverige!

Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Test: Vad är ditt favvo djur?
 Hund
 Katt
 Marsvin
 Apa
 Gris
 Hamster
 Häst
 Nåt annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lava lampan

klocka

kalender!


Ovido - Quiz & Flashcards